فروشگاه فایل دانشجویی

بازدید :146
جمعه 8 بهمن 1395زمان :14:40
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری (فصل دوم تحقیق)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری (فصل دوم تحقیق)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری    (فصل دوم تحقیق)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تدریس
 ویژگی‌های تدریس
 روش‌های نوین یاددهی و یادگیری    (فصل دوم تحقیق)
مبانی نظری و پیشینه  روش تدریس
 ویژگی‌های تدریس
 روش‌های نوین یاددهی و یادگیری    (فصل دوم تحقیق)
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 64 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری (فصل دوم تحقیق)

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایشبا فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

عبارت است از راه منظم، با قاعده و منطقی برای ارائه درس و در واقع برنامه‌ای مدوّن و از پیش تعیین شده برای رسیدن به اهداف مورد نظر معلم که بر اساس آن هدف‌های کوتاه مدت و بلند مدت، محقق می‌گردد. اصطلاح تدریس،اگر چه در متون علوم تربیتی مفهومی آشنا به نظر می‌رسد،اكثرمعلمان و مجریان برنامه‌های درسی با معنی و ماهیّت درست آن آشنایی دارند. برداشت‌هایمختلف معلمان از مفهوم تدریس می‌تواند در نگرش آنان نسبت به دانش‌آموزان و نحوه‌یكار كردن با آنها تأثیرمثبت یا منفی بر جای گذارد. برداشت چندگانه از مفهوم تدریسمی‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛از مهمترین آنها ضعف دانش پایه و اختلاف درترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاه‌های مختلف تربیتی است. گاهی آشفتگی و اغتشاشدر درك مفاهیم تربیتی به حدی است كه بسیاری از كارشناسان، معلمان و دانشجویان اینرشته مفاهیمی چون پرورش، آموزش،تدریس و حرفه آموزی را یكی تصور می‌كنند وبه جایهم به كار می‌برند. این مفاهیم اگر چه ممكن است در برخی جهات وجوه مشترك و در همتنیده داشته باشند، اصولاً مفاهیم مستقلی هستند و معنای خاص خود را دارند .(گانیه، 1985، 96)

در روش تدریس نیز آشنایی با واژه‌های زیر ضرورت دارد:

روش:تلاش برنامه‌ریزی شده جهت دستیابی به مطلوب را روش گویند. بنابراین اگر تلاشی بدون برنامه‌ریزی صورت گیرد،آن کار روش‌مند نخواهد بود. همچنین برنامه‌ریزی بدون تلاش و کوشش جهت دستیابی به مطلوب نیز تحت مقوله‌ی روش‌ها قرارنمی‌گیرد.

تدریس: فعالیت دوجانبه یا کنش متقابل را بین فرادهنده و فراگیر با هدف یادگیری تدریس گویند. نکته‌ی اساسی این نوعفعالیت، دو جانبه بودن آن است که روانشناسی ارتباط، زمینه ساز این مسأله خواهد بود. گفته شده است، مجموعه‌ی اعمالسنجیده‌ی منطقی و پیوسته که معلّم به منظور ارایه درس انجام می‌دهد، فرآیند تدریسنامیده می‌شود. (گانیه، 1987، 38 )

چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس وجود دارد كه عبارتند از :

- وجود تعامل بین معلم و دانش‌آموزان

- فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده

- طراحی منظم با توجه به موقعیت و امكانات

- ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری . »

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری    (فصل دوم تحقیق)



مشاهده پست مشابه : چگونه می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
فروشگاه فایل دانشجویی فروشگاه فایل دانشجویی کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 4718
کدهای اختصاصی